Po nitce do kłębka

Zbierając materiały dotyczące Godziny Geniuszu natknąłem się na stronę internetową podcastu TLTalkRadio i odcinka, w którym gospodarze rozmawiają z Denise Krebs i Gallit Zvi, autorkami książki "Genius Hour Guide".  Bardzo polecam, bo to spotkanie z nauczycielkami, które mają  spore doświadczenie z Godziną Geniuszu.
Wysłuchawszy ich opowieści, odwiedziłem także ich blogi, w których opisują swoje doświadczenia z wprowadzeniem Godziny Geniuszu w swoich klasach, czyli robią rzecz bardzo podobną do tego, po co sam stworzyłem blog, który teraz czytacie. Linki do tych blogów znajdziecie w zakładce "Zasoby o Godzinie Geniuszu" na moim blogu, którą utworzyłem, żeby ułatwić nauczycielom korzystanie z wyszukanych przeze mnie źródeł.

Oficjalna strona internetowa książki Genius Hour Guide


Cały czas bardzo intensywnie chłonę wszelkie materiały o Godzinie Geniuszu, po to żeby każde kolejne zajęcia w tym cyklu były dla mnie i moich uczniów jeszcze lepsze.
Z podcastu, o którym wspominam powyżej, dowiedziałem się też że w każdy pierwszy piątek miesiąca ma miejsce tzw. "Twitter-chat" poświęcony Godzinie Geniuszu. Zapisy wcześniejszych czatów można znaleźć na oficjalnej stronie internetowej książki Genius Hour Guide. Warto też zafollowować obie autorki na Twitterze.
Ostatnim etapem mojej nitki, po której zbliżam się wciąż  do kłębka, jest dołączenie do grupy facebookowej poświęconej Godzinie Geniuszu, prowadzonej m.in. przez autorki książki wspomnianej powyżej.

Komentarze

Popularne posty